JÄRNA OPEN ART

26-27 sep 2020, kl 12-16

• • • • • • • • • • • • • • • •

I årets JÄRNA OPEN ART medverkar 23 konstnärer med öppna ateljéer och utställningar i Järna med omnejd. Nytt för i år är även de 'digitala rum' där 5 av konstnärerna deltar med video och bilder från sin ateljéer som finns tillgängliga här via föreningens hemsida, på våra sociala medier och i facebook-eventet. Även andra medverkande kommer att presentera sig och sitt arbete inför Järna Open Art. Följ QR-koderna vid konstnärernas namn i samlingsutställningen i Futurum, eller följ länkarna i den digitala kartan som presenteras här ovan. Hjärtligt välkomna!

I samarbete med:

Prisma arkitekter, Gula villan, Södertälje kommun, Hölö kulturcentrum

Arrangörer:

Karin Neuschütz, Maria Edlund, Magdalena Blom, Anders Flodgren med Järna konstnärsförenings styrelse

• • •

I rådande tider ber vi alla vara extra försiktiga och hålla avstånd till varandra när ni besöker våra utställningar och öppna ateljéer. Således för att förhindra eventuell smittspridning

• • •

Insidan av årets karta
Utsidan av årets karta

FÖR MER NYHETER

FÖLJ OSS PÅ SOCIALA MEDIER ------------->

Järna konstnärsförening | info@jarnakonstnarsforening.se | organisationsnummer 802444-8824 | Bankgiro 535-1424 | Swish: 123 431 70 87